کار از راه دور با TSplus

کار از راه دور با TSplus

حضور بین المللی رو به رشد TSplus به شدت با استراتژی منابع انسانی آن مرتبط است: جذب بهترین استعدادهای محلی و دادن کلیدهای رشد فعالیت هایشان با انعطاف پذیری کار در خانه یا هرجایی که لازم باشد. TSplus علاوه بر توسعه نرم افزار Remote Access مخصوص به خود ، رویای خود را دنبال می کند تا کار از راه دور را برای استفاده عملی آسان کند!

هدف TSplus این است که برنامه ها و دسک تاپ های تجاری را از هر کجا در دسترس قرار دهد.
برآورد می شود ۵۸ درصد از کارمندان آمریکایی اکنون از راه دور کار می کنند. این تعداد بیش از ۳۰ درصد از میانگین قبل از COVID-19 افزایش یافته است! از نظر بسیاری ، این مهاجرت گسترده از محل کار متعارف تغییر خوشایندی در انتظارات کارفرمایان و سیاست های دورکاری بوده است.

TSplus ، گزینه برتر و سودآور از Citrix برای دسکتاپ از راه دور و فناوری های تحویل برنامه ، برای اولین بار با این ایده توسعه یافت که برنامه های تجاری باید بدون شکستن بانک در دسترس همه ، در همه جای جهان قرار گیرد. به طوری که مشاغل می توانند ضمن ایجاد بهترین ابزار برای بالاترین بازده ، تحرک و انعطاف پذیری را به کارمندان خود بدهند.

چگونه کار از خانه را به یک دارایی تجاری تبدیل کنیم!
نرم افزار TSplus Remote Desktop امکان دسترسی از راه دور به برنامه های کاربردی را به نیروهای کار ، در هر کجا که باشد ، آسان می کند.

کار از راه دور با TSplus

با در نظر داشتن این چشم انداز ، شرکت TSplus. بر اساس یک کار از راه دور ، کارمندان خود را افزایش داده است. هر استخدام جدید به داده های متمرکز و پرونده های مشترک ، برنامه های حرفه ای ، ابزارهای همکاری و همه پشتیبانی مورد نیاز برای ایجاد فضای مناسب دفتر کار در منزل دسترسی دارد. TSplus با داشتن دفاتر و کارمندان بسیار متصل ، با موفقیت یک تیم اختصاصی و یک روحیه مدرن در شرکت ایجاد کرده است که “آزادی کار” فراتر از بازاریابی است و به واقعیت تبدیل می شود.

تغییر مجموعه ای از ابزارهای کار از راه دور یک گزینه اقتصادی واضح برای مشاغل IT است. اما نه تنها TSplus تمام کارمندان خود را از حسابداری تا بخش های بازاریابی غیرمتمرکز کرده است. سال به سال ، این روش کار به شرکت اجازه داده است تا میلیون ها صرفه جویی در هزینه های انرژی ، کار ساخت و ساز ، هزینه های رفت و آمد و غیره کند. به علاوه ، کارمندان خوشحال و با بهره وری بیشتر قادر به سازماندهی وقت خود به دلخواه هستند.

این یک وضعیت برنده است!

کارشناس TSplus در کار از راه حل های خانگی
شرکت TSplus بر اساس استعدادهای توزیع شده در سراسر جهان ساخته شده است ، زیرا مکان محدودیتی ندارد. به همین دلیل ، TSplus چندین راه حل دسترسی از راه دور ایجاد کرده است. داشتن چندین گزینه Remote Desktop and Application Delivery (تحویل برنامه از راه دور و برنامه) این امکان را به سازمان ها می دهد که اکنون مجبور به کار از راه دور (Teleworking) شده اند تا به کارمندان از راه دور خود ابزارهای مناسبی برای اطمینان از تداوم تجارت در بهترین شرایط بدهند!

TSplus می خواهد کار از راه دور را برای همه قابل دسترسی کند.

 

 

 

شرکت فردا نت تنها نمایندگی رسمی شرکت TSplus در ایران و آسیای مرکزی بوده که در ۱۰ سال به طور مداوم لایسنس های اصلی شرکت TSplus را ارائه می دهد، و با داشتن بالاترین سطح دسترسی به پورتال لایسنس تمامی لایسنس های اصلی شرکت TSplus را در اختیار خریداران قرار می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.